حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » اصناف مزاحم شهری به شهرک‌های تخصصی منتقل می‌شوند

فرماندار قم گفت: سیاست کلی و کلان قم بر انتقال واحدهای مزاحم شهری به شهرک‌های موضوعی و تخصصی بوده و در این رابطه تخفیفی به واحدهای مزاحم داده نمی‌شود.

...

کاوش نیوز: مرتضی حیدری در جلسه ساماندهی صنوف مزاحم شهری در سالن جلسات فرمانداری قم، ادامه داد: انتقال صنف آهن‌فروشان به شهرک صنوف به دلیل برخی مسائلی که فعالیت آن‌ها در شهر ایجاد می‌کند ضروری است.

وی اضافه کرد: با انتقال واحدهای مزاحم به شهرک صنوف تمام زیرساخت‌های لازم در این شهرک احداث خواهد شد.

فرماندار قم اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز انتقال صنف آهن‌فروشان به شهرک صنوف، جشن بزرگی در این شهرک برگزار می‌شود.

احداث شهرک صنوف قم در سال ۶۹ در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم قم - تهران آغاز و پس از دو دهه وقفه در کار، توسعه و بهره‌برداری از آن از سال ۸۹ با تعیین مدیریت از سوی شهرداری، کار انتقال و همچنین جانمایی برخی از صنوف و مشاغل پرخطر قم به این شهرک آغاز شد.

حیدری در ادامه افزود: شرکت پخش فرآوردهای نفتی ایران معتقد است که در رابطه با تامین نیاز کپسول‌های گاز مایع ال پی جی در ظرفیت‌های مختلف در حال حاضر سه شرکت در سطح استان قم فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: درمجموع ۱۴۰ واحد زیرمجموعه این سه شرکت بزرگ در سطح استان مشغول فعالیت بوده که بالغ‌بر ۷۰ عدد از این واحدها بدون رعایت ضوابط خاصی مشغول فعالیت هستند.

فرماندار قم اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم باید ضوابط استاندارد ۷۴۱ در رابطه با فعالیت آن‌ها را در اسرع وقت بررسی و تایید کند.

وی تاکید کرد: در کنار این باید نسبت به فعالیت غیرمجاز برخی از شرکت‌های فعال نیز ارزیابی دقیقی صورت گرفته و شکل فعالیت این قبیل واحدها به‌درستی سنجیده شود.

حیدری عنوان کرد: در وضعیت کنونی روند پر کردن کپسول‌های گاز با قوانین شرکت فرآورده‌های نفتی ایران در تعارض بوده که نشان از عدم مراقبت و نظارت‌های لازم در این رابطه است.

وی اضافه کرد: طبق قانون پر کردن باک گاز خودرو با گاز ال پی جی ممنوع بوده و نمی‌توان از کنار آن به‌سادگی عبور کرد.

حیدری ادامه داد: در حال حاضر وضعیت فعالیت‌های واحدهای مربوط به گاز مایع ال پی جی، زیبایی و سیمای شهری را به‌شدت نامطلوب کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.