حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » دغدغه مطالبه‌گری در رسانه‌ها باید افزایش یابد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

دغدغه مطالبه‌گری در رسانه‌ها باید افزایش یابد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: باید دغدغه مطالبه گری در رسانه‌ها را افزایش دهیم چرا که مطالبه گری و پیگیری رسانه‌ها می‌تواند به مدیران و فعالیت دستگاه‌ها نظم ببخشد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست صمیمی با اعضای بسیج رسانه استان قزوین در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: همه ما به‌صورت زبانی در اردوگاه حضرت حجت (عج) قرار داریم و امیدوارم در عمل هم بتوانیم این کار را ثابت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر با اشاره به سوابق عملیاتی خود در محور مقاومت بیان کرد: برای ما تفاوتی نمی‌کند که در کجا و چه نقطه‌ای در حال خدمت باشیم، اینکه بتوانیم در هر جایگاهی اثرگذاری لازم را داشته باشیم ملاک است و این شوق اثرگذاری در ما جاری است.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به سخنی از سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در خصوص جنگی که در سوریه در جریان بود اظهار کردند دوست ندارند که جنگ با اسلحه به اتمام برسد بلکه نقطه پایانی باید توسط اهل قلم رقم بخورد، این موضوع تفکر انقلاب است، زبان انقلاب و زبان ما نه اسلحه که زبان و تأثیر قلم است و بنده به ماندگاری قلم معتقد هستم.

وی با تأکید بر لزوم وحدت در همه جوانب به‌خصوص وحدت و هم‌صدایی رسانه‌های انقلابی بیان کرد: هم‌صدایی همیشه مؤثر است و ما این موضوع را در جریان‌های متعددی نظیر وقایع دوم خرداد شاهد بوده‌ایم.

رفیعی آتانی عنوان کرد: امروز اثر رسانه بر کسی پوشیده نیست همان‌طور که در دین ما به این موضوع اشاره شده است، خداوند پیامبر را به‌عنوان رسول مبعوث کرد و علاوه بر اینکه قرآن بر ایشان نازل شد با تأکید بر ماندگاری اثر قلم بر نوشته شدن قرآن نیز امر فرمود تا از گمراهی آیندگان جلوگیری کند.

این مسئول گفت: شهدا و رزمندگان گران‌قدر ما علاوه بر دریافت پیام انقلاب و اسلام به وحدت رسیده بودند و این امر را می‌توان با نگاهی به فهوای کلامشان در وصایا دریافت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مطرح کرد: فضای مجازی امروز کشور ما آسیب‌های زیادی دارد و رهبر انقلاب نیز دفعتاً به این آسیب‌ها اشاره کرده‌اند، اخلاق و ادبیات سالم گمشده این فضا هستند و رسانه‌های انقلابی در جهت تصحیح با شناخت دقیق این فضا باید گام بردارند.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: رهبر انقلاب می‌گوید ضرورتی بالاتر از تبیین در جامعه وجود ندارد، زیرا با انسان روبه‌رو هستیم که یک موجود زنده است و انسان با تهدید و تحریم از خط خود خارج نمی‌شود.

سردار رفیعی آتانی با تأکید بر ارتباط مؤثر با رسانه‌ها تأکید کرد: ما باید دغدغه مطالبه گری در رسانه‌ها را به اوج برسانیم چرا که مطالبه گری و پیگیری رسانه‌ها می‌تواند به مدیران و فعالیت دستگاه‌ها نظم ببخشد. این مار باید با دقت و دلسوزی، صادقانه و در جهت رفع مشکلات مردم انجام بگیرد.

وی در خاتمه گفت: شکل و ابعاد رسانه‌ها امروز تغییر کرده است، رهبر انقلاب شهید آوینی را سید شهدای اهل قلم می‌نامند و به جرأت باید گفت که هیچ‌کسی تا امروز نتوانسته است مانند ایشان اثرگذار باشند و در تمام جوانب رسانه فعالیت کنند، شهید سلیمانی در ابعاد بین‌المللی رسانه بود و تک‌تک فعالیت‌هایش برای کل دنیا مخابره می‌شد، همان‌طور که رهبر فرمودند پیاده‌روی اربعین یک رسانه است که کل جهان را متوجه پیام عاشورا می‌کند، رسانه‌ها با انسجام باید راهبردی اینچنینی را پی بگیرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.