حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » سرمایه گذاری مشترک با کشور آلمان را دنبال می کنیم

سرپرست استانداری فارس گفت: به دنبال گسترش همکاری ها و انجام سرمایه گذاری مشترک با کشور آلمان هستیم و این مهم را با جدیت دنبال می کنیم.

...

کاوش نیوز: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از یدالله رحمانی در دیدار با معاون سفیر آلمان در ایران، با اشاره به اینکه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری در همه بخش ها تهیه و تدوین شده افزود: مدیریت ارشد فارس آماده هرگونه همکاری های با کشور آلمان در حوزه های مختلف است.

وی، گسترش روابط ایران و آلمان پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را مطلوب توصیف و بیان کرد: مواضع کشور آلمان در این زمینه به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق بین المللی، قابل تقدیر است.

سرپرست استانداری فارس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که به همه معاهدات بین المللی پایبند بوده و در باره برجام نیز تا زمانی که همه منافع جمهوری اسلامی تضمین شود این پایبندی تداوم خواهد داشت.

رحمانی گفت: از کشورهای اروپایی به ویژه آلمان انتظار می رود با شتاب بخشیدن به مذاکرات پیرامون برجام این موضوع را به نتیجه برسانند.

وی افزود: دنیا باید این را بداند که آمریکا اگر نخواهد به منافع سایر کشورها احترام بگذارد و در تضمین منافع ملت ها به معاهدات بین المللی پایبند نباشد سایر کشور ها هم می توانند بر اساس موازین و تعهدات بین المللی و در چارچوب همکاری های مشترک به راه خود ادامه دهند.

وی، همچنین به ظرفیت ها و توانمندی های فارس در حوزه کشاورزی، صنعتی، معادن، نفت و گاز، پزشکی و قابلیت های گردشگری اشاره کرد و گفت: آماده گسترش همکاری ها با کشور آلمان برای سرمایه گذاری در هر یک از این بخش ها هستیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.