حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » پیگیر شناخت بیشتر از توانمندی های استان های ایران هستیم

معاون سفیر آلمان در ایران گفت: سفارت آلمان در ایران در پی این است که بیش از گذشته نسبت به ظرفیت ها و توانمندی های استان های مختلف کشور ایران شناخت پیدا کند.

...

کاوش نیوز: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از الیور اشتاکنبرگ در دیدار با سرپرست استانداری فارس افزود: پس از خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، آلمان و سایر شرکای اروپایی این کشور تاکنون کوشش های بسیاری برای حفظ این توافق بین المللی کرده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم این اقدامات و کوشش ها زمینه های لازم را برای توسعه روابط 2 کشور در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی فراهم کند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از مزایای اقتصادی برجام تاکید دارد که این موضوع با خروج آمریکا دچار چالش شده است اما کشورهای اروپایی می کوشند تا امکان از بین بردن تحریم ها و برقراری مراودات بین المللی را برای ایران فراهم کنند.

معاون سفیر آلمان در ایران، توسعه روابط فرهنگی بین 2 کشور را مهم توصیف کرد و گفت: برگزاری هفته آلمان در شیراز فرصت مناسبی است تا ظرفیت های هنری، فرهنگی، علمی و ادبی کشورمان را به نمایش بگذاریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.