حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » فشار دشمن سبب استحکام و استواری نیروهای امام و رهبری می شود

 فشار دشمن سبب استحکام و استواری نیروهای امام و رهبری می شودتولیت آستان قدس رضوی گفت : تهدیدها و تحریم های دشمن بی نتیجه است و دشمنان هرچه بر ملت ایران فشار بیاورند، نیروهای امام و رهبری محکم و استوارتر مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) این شهر، افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه افرادی که دلداده به نظام و انقلاب و در جبهه ارزش ها و تبعیت از ولایت فقیه هستند باید مجاهدانه برای برای برطرف کردن مشکلات مردم فعالیت کنند.
وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در ماه مبارک و به خصوص در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را راهبردی برشمرد و تاکید کرد: بخشهای مختلف باید موظف به تحقق و اجرای آن باشند تا نیازهای کشور برطرف شوند.
او با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، گفت: دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است و متولیان فرهنگ باید به عنوان مرزبان جبهه نرم، از حریم آن حفظ و حراست و دفاع کنند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: امروز برخی در جامعه توجه به دیگران دارند و در واقع دگرخواه هستند اما این دگرخواهی مورد قبول ما نیست چون دگرخواهی که برای تحکیم موقعیت، جلب توجه و جذب منافع بیشتر باشد، ارزشی ندارد.
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد : تمام سخنان و بیانات امام راحل و رهبری معظم انقلاب همانند پیشوایان دینی در خصوص دگرخواهی برای توجه به جامعه، گره گشایی از زندگی و خدمت به مردم در راه خداست.
وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد مشکلات در کشور تلاش زیادی انجام داده است، گفت: تمام این مشکلات با دست توانای مردم شریف و فرهیخته کشور برطرف می شود.
به گفته وی، هیچ مشکلی در کشور بدون راه حل نیست و برای خروج از آنها راهکارهای زیادی وجود دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.