حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » تخصیص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای جاده حرم تا حرم/ تعریض و روکش جاده قدیم برزک آغاز می‌شود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای مربوط به نقشه‌های اجرای جاده حرم تا حرم آماده است و امسال با حضور وزیر کلنگ زنی کنیم و تا پایان دولت این اتفاق مهم اجرایی و عملیاتی شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سید جواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: جلسه‌ای با مدیرکل راهداری استان اصفهان برگزار کردیم و مسائل مربوط به جاده‌های منطقه کاشان موردبررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۸ مورد پروژه‌ای مختلف اولویت‌بندی شد، افزود: به‌ زودی کار مربوط به آسفالت جاده‌های ازناوه، نشلج، علوی، دره، ابوزیدآباد، سفید شهر و جاده سایپا با اولویت اول روکش آن اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاده‌هایی منطقه کاشان شرایط شان ایمنی شود، گفت: بعضی از جاده مسائل مربوط به خط‌کشی بعضی از جاده‌ها بحث ایمنی و برخی از جاده‌ها بحث روشنایی داشتند در منطقه نوش‌آباد در منطقه مشکات و نیاسر موردبررسی قرار گرفت.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه، به‌ زودی پروژه تعریض و روکش جاده قدیم برزک شروع می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شرایط مطلوب و خوبی در حوزه ایمنی جاده‌ای اتفاق بیفتد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، جاده حرم تا حرم ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دارد، اذعان داشت: کارهای مربوط به نقشه‌های اجرای جاده حرم تا حرم آماده است و امسال با حضور وزیر کلنگ زنی کنیم و تا پایان دولت این اتفاق مهم اجرایی و عملیاتی شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.