حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت راهداری اصفهان است

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: اولویت این نهاد در آستانه شروع فصل زمستان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و مواردی از جمله تیغ زنی راهها، تخلیه کانال کنار راهها و دهانه پل هاست.   

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: فرزاد دادخواه اظهارداشت: این اقدامات بطور جدی در استان در حال انجام است تا مشکلی در اثر بارش‌های زمستانه ایجاد نشود.

وی افزود: هر سال همزمان با فصل پاییز اقداماتی در راستای آمادگی ماشین آلات راهداری، تجهیز راهدارخانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی و تهیه شن و نمک و اقلام مورد نیاز انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ادامه داد: همه اقدامات پیشگیرانه همچون بازدید از آبروها، هدایت آب های سطحی، اصلاح شیب شیروانی، تخلیه کانال کنار محورها پیش از آغاز طرح راهداری زمستانه انجام می شود تا موجب کاهش خسارات و مشکلات در راه ها شود.

وی اضافه کرد: بطور معمول اکیپ‌های راهداری در نیمه دوم آبان ماه مشخص می شوند و از اوایل آذرماه در مناطق سردسیر و جنوب و غرب استان استقرار پیدا خواهند کرد.

دادخواه خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در تمام فصول سال و بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مردم و مسافران در راه ها هستند.

وی گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بارندگی در همه مناطق استان بویژه مناطق غربی و جنوبی استان اندیشیده شد و اکیپ‌های راهداری با امکانات و تجهیزات کافی در این نقاط مستقر خواهند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.