حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » دشمن انسجام مسلمانان را هدف قرار داده است

 نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: دشمن در شرایط کنونی جهان و به ویژه شرایط بحرانی منطقه وحدت و انسجام مسلمانان را هدف قرار داده است.

...

کاوش نیوز: آیت الله عبدالنبی نمازی روز دوشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان بیان کرد: امنیت، سربلندی، اقتدار و بقای امت اسلامی نشات گرفته از وحدت است و گرچه اختلاف نظر وجود دارد اما این امر نباید منجر به تفرقه شود.
وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا قصد خارج شدن از سوریه را ندارد، افزود: آنها برای تقویت رژیم غاصب صهیونیستی گام بر می دارند؛ دشمن به جناح چپ و راست رحم نمی کند و برای نابودی اسلام کمر همت بسته است.
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: وابستگی مسئولان به گرایش های سیاسی در چنین شرایطی برای کشور سم است و باید همواره با اتحاد و انسجام برای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداشته شود.
او اضافه کرد: حکومت اسلامی میراث شهیدان والا مقام است، با خون پاک آنها پایه ریزی شده و مردم نیز همواره وفا و تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.
حسینعلی وکیل، عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این دیدار با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز به رغم تلاش های شهرداری گفت: 2 هزار واحد غیرمجاز تنها در حاشیه یک منطقه ساخته شده که این شرایط ناشی از ضعف قانون و بیان نشدن نحوه جلوگیری از موضوع است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.