حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » دکل مخابراتی جنوب شهرستان سمیرم راه‌اندازی شد

دکل مخابراتی مستقر در شهر بیده مرکز بخش پادنای بزرگ در جنوب سمیرم روز شنبه با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: رییس اداره مخابرات سمیرم اظهار داشت: حدود ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و نصب این دکل هزینه شده است.

ابراهیم امیدی گفت: اختلال‌ مخابراتی برخی نقاط روستایی در بخش پادنا با نصب این دکل مرتفع و برخی نقاط کور جاده‌های منتهی به مرکز این بخش دارای پوشش مخابراتی و موبایلی خواهد شد.

به گفته وی، سرعت بخشی در راه‌اندازی سایت ۴G و بالاتر برای این خطه در آینده بسیار نزدیک در دستور کار شرکت مخابرات استان اصفهان است.

رییس اداره مخابرات سمیرم خاطر نشان کرد: اجرا و توسعه طرح‌های فیبر نوری، مراکز تلفن و توسعه شبکه کابلی در مرکز و سایر نقاط شهرستان نیز در برنامه‌های کاری این اداره است.

امیدی با اشاره به اهمیت و لزوم آموزش‌های مجازی و هوشمند در دوران شیوع کرونا، اظهار داشت: سایت‌های برخی مناطق دور دست و عشایری نیز به مرور به فناوری بالاتر ارتقا می‌یابند.

همچنین با حضور استاندار، ساختمان و شهرداری شهر جدید بیده مرکز بخش پادنای بزرگ با بیش از ۲۵ روستا و جمعیت عشایری در ۲۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان افتتاح شد.

استاندار اصفهان امروز به منظور بازدید مناطق زلزله زده پادنا و افتتاح برخی طرح‌های عمرانی به شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سفر کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.