حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » روند رو به رشد تیم ذوب آهن ادامه می یابد

سرمربی تیم ذوب آهن ایران با تمجید از بازیکنانش به دلیل پیروزی مقابل الوصل امارات گفت: به روند رو به رشد تیم مان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهیم.

...

کاوش نیوز: علیرضا منصوریان بعد از پیروزی مقابل الوصل امارات در نشست خبری افزود: خدا را شکر می کنم از لطف و عنایتی که به جوانان ما کرد و افتخار می کنم زیر پرچم ایران امانت دار باشیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی اظهارداشت: دیدار خوبی بود و بازیکنان تیم حریف نیز فوتبال سطح بالایی را به نمایش گذاشتند که توانستیم با تلاش بازیکنان به گل برسیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان نشان دادند که با تلاش و توکل به خدا می تواند هر سدی را بر دارد، مسیرمان تمام نشده و تیم الزورا عراق تیم النصر را نتوانست شکست دهد و صعود مان قطعی نشده و کار هنوز ادامه دارد.

منصوریان ادامه داد: به مردم اصفهان تبریک می گویم و دست کارگران ذوب آهن و همه هواداران را می بوسم که امروز تیم شان را تنها نگذاشتند و به بازیکنان انرژی دادند.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم و به آنها افتخار می کنم، افزود: در این بازی می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم، وقتی حریف اجازه می دهد هر کار ی کنید باید با احترام به حریف کارتان را پیش ببرید تا موفق شوید.

وی با قدردانی از قاسم حدادی فر کاپیتان تیم ذوب آهن افزود: حدادی فر نقش خود را به نحو احسنت انجام داد و وقتی بازیکن بزرگ داری باید مراقب وضعیت بدنی او نیز بود.

وی با تاکید بر همدلی و اتحاد بازیکنان ذوب آهن گفت: حدادی فر به تیم شخصیت می دهد و روی روند رو به رش بازیکنان جوان تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: آرزو می کنم تیم های دیگر شانس صعود پیدا کنند در حفظ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار هستند.

همچنین ارسال مطهری بهترین بازیکن زمین در این مسابقه نیز در این نشست اظهار داشت: خدا را شکر می کنم سه امتیاز بازی را کسب کردیم که به روند صعود مان می کند.

وی همچنین با قدردانی از هواداران ذوب آهن برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم افزود: با حضور هوادارن و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

مطهری اظهارداشت: تلاش می کنیم در دو بازی بعد 6 امتیاز را با تمرکز و تلاش بیشتر به دست بیاوریم.

وی از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به خاطر حمایت از تیم قدردانی کرد.

ذوب آهن در اصفهان دست به کار بزرگی زد و توانست با پیروزی دو بر صفر مقابل الوصل امارات علاوه بر کسب سه امتیاز کامل در یک قدمی صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان قرار گیرد.

شاگردان علیرضا منصوریان با کسب این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.