حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » قلعه نویی: بازیکنان ما قدر همه موقعیت های خود را ندانستند

قلعه نویی: بازیکنان ما قدر همه موقعیت های خود را ندانستندسرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با وجود برتری تیمش برابر الوحده امارات گفت: بازیکنان ما قدر موقعیت های خود را ندانستند و با شکم سیری، بقیه فرصت های بدست آمده در برابر تیم الوحده را از دست دادند.

...

کاوش نیوز: امیر قعله نویی عصر سه شنبه پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر تیم الوحده امارات عربی متحده در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در نشستی خبری افزود: دو تیم بازی خوب و زیبایی ارائه کردند و ذوب آهن در خلق موقعیت ها بسیار عالی عمل کرد ولی نتوانست بیشتر گل بزند.
وی اضافه کرد: بازیکنان ذوب آهن در این دیدار یکی از بهترین بازی ها را در خلق موقعیت به وجود آوردند ولی در گلزنی کم دقت ظاهر شدند.
سرمربی ذوب آهن ایران خاطرنشان کرد: الوحده امارات در این دیدار با تمام یاران اصلی خود به میدان آمد و برابر تیم ما بخوبی ظاهر شد.
قلعه نویی در باره مرتضی تبریزی، مهاجم و زننده هر دو گل ذوب آهن و رشید مظاهری دروازه بان این تیم گفت: کادر فنی تیم ملی بطور حتم زحمات همه بازیکنان بویژه این دو را در نظر خواهند گرفت.
وی ادامه داد: تبریزی روز به روز بهتر می شود و لیاقت حضور در لیگ های بالاتر از ایران را هم دارد و شایسته است که مسافر جام جهانی روسیه شود.
سرمربی ذوب آهن همچنین با ابراز خرسندی از حضور هواداران تیمش و پوشش کامل رسانه ای این دیدار خاطرنشان کرد: هواداران و رسانه ها باید کمک کنند تا نماینده اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.
تیم ذوب آهن اصفهان یکی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در گروه 'بی' این رقابت ها با نتیجه دو بر صفر تیم الوحده امارات عربی متحده را شکست داد. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.