حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » بازیکنان دریانوردان تجربه لازم برای ملی پوش شدن ندارند

سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر گفت: بازیکنان این تیم از تجربه لازم برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی برخوردار نیستند.

...

کاوش نیوز: عباس طبیب نژاد جمعه شب پس از برد 3 بر 2 تیمش برابر پارس جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان این تیم به دلیل تجربه اندک در لیگ برتر نیز برای بقا ظاهر شدند و تنها 2 بازیکن این تیم تجربه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارند.

وی بیان کرد: با چنین شرایطی بازیکنان باید پس از کسب تجربه کافی انتظار دعوت به تیم ملی فوتبال ساحلی را داشته باشند.

طبیب نژاد ادامه داد: در صورت رسیدن امتیازهای این تیم به بیش از 20 امتیاز آن وقت می توانیم در لیگ برتر نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در ارتباط با دیدار تیم دریانوردان با پارس جنوبی گفت: بازی دشواری بود و برای تک تک دقیقه ها نیازمند برنامه ریزی و تاکتیک بودیم.

طبیب نژاد ادامه داد: با این وجود خوشحالم که با تلاش مجموعه تیم و بویژه بازیکنان برابر پارس جنوبی بوشهر پبروز شدیم.

وی افزود: روش چیدمان تیم حریف بصورت باز و قرار گرفتن بازیکنان در کناره ها بود که با توجه به کارکردن روی این روش تیم دریانوردان موفق به بردی ارزشمند برابر آنها شد.

طبیب نژاد ادامه داد: چنین سیتسمی در تیم ملی فوتبال ساحلی نیز جواب نداده و طبیعی بود که تیم پارس جنوبی با بهره گیری از این تاکتیک موفقیتی حاصل نکند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داور این دیدار قضاوت یک طرفه ای داشت و در عمده صحنه ها به سود حریف سوت زد.

تیم دریانوردان در هفته پنجم بازی ها میزبان ملوان بندرگز است و تیم پارس جنوبی نیز خارج از خانه به مصاف گلساپوش یزد می رود.

تیم دریانوردان بوشهر با برد امروز برابر پارس جنوبی 12 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده نخست لیگ برتر تثبیت کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.