حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » رونق تولید نیازمند تسهیل شرایط و قوانین برای سرمایه گذاران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: رونق تولید و رشد اقتصادی نیازمند تسهیل شرایط و قوانین برای سرمایه گذاران است.

...

کاوش نیوز: سید حسن قاضی عسگر در تیران و کرون افزود: مانع تراشی و سخت گیری و رفتار سلقیه ای برخی از ادارات کل استان از توسعه اقتصادی و انجام فعالیت های اقتصادی جلوگیری کرده است.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با رعایت قانون شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل و افراد را به سمت فعالیت های اقتصادی تشویق و ترغیب کنند تا اینکه سرمایه در گردش در بانک ها و بازار ارز و سکه هزینه نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه رفتارهای سلقیه ای و دیوانسالاری سخت اداری انگیزه های سرمایه گذاری را از بین می برد، تصریح کرد: با انجام یک فعالیت سرمایه گذاری فرصت شغلی و رشد تولید رقم می خورد و این موضوع اقتدار ملی و درآمد ناشی از محصولات غیرنفتی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: وابستگی اقتصاد کشور به نفت معضلی است که دشمنان نظام از آن برای دشمنی با ملت ایران استفاده می کند و اگر به جای خام فروشی به سمت تولید فرآورده های نفتی، ایجاد کسب و کارهای تولیدی صنعتی و اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری علاوه بر موفقیت در حوزه درآمدی از فرصت سازی برای دشمنان جلوگیری می شود.

قاضی عسگر به قابلیت های گردشگری استان اشاره کرد و یادآورشد: از این ظرفیت خاص باید برای اشتغال زایی و کسب و کار استفاده و علاوه بر ایجاد شادی و نشاط برای مردم به منافع مالی دست پیدا خواهیم کرد و با جذب گردشگر درآمدزایی خواهیم داشت.

وی به وجود این پتانسیل در تیران و کرون اشاره کرد و گفت: کارگروه های ویژه برای بررسی موانع پیش روی طرح های اقتصادی گردشگری تشکیل و مدیران کل استانی برای تعامل و همکاری در این کارگروه دعوت شوند.

وی اضافه کرد: با رونق صنعت گردشگری در این شهرستان درآمدزایی خوبی برای این منطقه ایجاد می شود و به اشتغال جوانان هم کمک می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان روز سه شنبه در سفر به تیران و کرون بعد از بازدید از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی این شهرستان، همکاری دستگاه های اداری برای جلب مشارکت سرمایه گذار را خواستار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.