حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » دستیابی به ظرفیت 190هزار سو قابل تحقق است

وزیر اطلاعات پس از بازدید از مجتمع هسته ای نطنز:

دستیابی به ظرفیت 190هزار سو قابل تحقق است

 دستیابی به ظرفیت 190هزار سو قابل تحقق استوزیر اطلاعات گفت: با آمادگی متخصصان کشورمان، فرمان مقام معظم رهبری درباره فعال شدن ظرفیت 190 هزار سو دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با این توانمندی و آمادگی این فرمان را انجام دهند.

...

کاوش نیوز: سید محمود علوی در حاشیه بازدید از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز افزود: این بار اول نیست که من از این مجموعه دیدار می کنم و می توانم وضعیت را با گذشته مقایسه کنم و حاصل زحمات و مجاهدت های بی سر و صدای کارکنان فرهیخته این مجموعه را ببنیم.

وی ادامه داد: زحماتی که کارکنان این مجموعه می کشند کاملاً محسوس است و کارهای ارزشمندی در قالب R&D انجام شده است.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: یقین دارم با این آمادگی فرمان مقام معظم رهبری در باره فعال شدن 190 هزار سو دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با این توانمندی و آمادگی این فرمان را انجام دهند.

علوی با بیان اینکه دشمن از عهدشکنی خود پشیمان می شود، گفت: دشمنان بزودی درخواهند یافت که حتی اگر به نیت به زانو درآوردن ایران این کار را بکنند به فرض که ملت ایران به زانو در بیاید اما زانو نخواهد زد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان تا الان هم نتوانسته اند ملت را به زانو درآورند و این آرزویی است که به گور خواهند برد.

علوی بیان داشت: ما تا زمانی که سایر اعضا کارشکنی نکنند و از آن برجام خارج نشوند و منافع ایران نیز تامین شود متعهد به برجام هستیم اما اگر روزی منافع ایران تامین نشود و منافع ما در خروج از برجام باشد آنها باید بدانند که در ایران برجام به یک مو بند است و ما بزودی می توانیم نه تنها در جایگاه قبل قرار بگیریم بلکه می توانیم فراتر هم برویم.

اروپایی ها باید تا آخر ماه میلادی جاری تصمیم بگیرند

 بهروز کمالوندی با بیان اینکه ظرفیت کشور در رفتن به سمت غنی سازی صنعتی بسیار بالاست، اظهار داشت: در حال حاضر بنابر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب برجام اقدام می کنیم اما اگر زمینه ایجاب کند و اگر برجام نباشد برای حرکت در این زمینه پیش بینی های لازم را کرده ایم.

وی با اشاره به بازدید وزیر اطلاعات از سایت های هسته ای فردو و نطنز گفت: وقتی مقامی در این سطح از این مجموعه ها بازدید می کند و تایید می کند که مجموعه در راستای فرمایشات رهبری کار خود را پیش برده است، این پیام خود را دارد بطوری که هم دلگرمی خوبی برای ملت شریف است که دستاوردهای هسته ای حفظ شده و هم به طرف های خارجی گفته می شود محدودیت هایی را که پذیرفته شده براساس توافقات بوده است و آنها هم باید به تعهدات خود پایبند باشند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: در مورد آمریکا اینطور نبوده است و اروپایی ها هم باید تا آخر ماه جاری میلادی تصمیم بگیرند و نظرشان را بگویند.

کمالوندی یادآور شد: ما آماده ایم بلافاصله بعد از فرمان رهبری با سرعت در جایگاه مناسب قرار بگیریم و به مراتب جلوتر از گذشته برویم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.