حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » لیگ برتر والیبال / هاوش گنبد در خانه خود مغلوب ساری 21 شد

لیگ برتر والیبال / هاوش گنبد در خانه خود مغلوب ساری 21 شدتیم هاوش گنبدکاووس در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان جام شهید حججی، یکشنبه شب میزبان تیم ساری 21 بود که با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرا شد.

...

کاوش نیوز:دیدار تیم های هاوش گنبد کاووس و ساری 21 با قضاوت مسعود ذوقی و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم و با حضور احمد بندری به عنوان ناظر فدراسیون برگزار شد و در گیم اول به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان تیم میزبان، تیم ساری موفق شد با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی برسد.
تیم هاوش گنبد کاووس بازیکنان اصلی خود را در اختیار گرفته بود، در گیم دوم به خود آمده و بازی نسبتاً پایاپایی را به نمایش گذاشت و حتی اختلاف 6 امتیازی خود با تیم ساری را در امتیاز 18 جبران کردند اما در نهایت این تیم میهمان بود که با کسب نتیجه 25 برج 23 این گیم را نیز با پیروزی به پایان رساند.
وقت سوم این بازی با اعتراض شدید تماشاگران حاضر به دلیل عدم نتیجه گیری تیم گنبد همراه بود به صورتی که در مقاطعی از بازی برخی از بازیکنان تیم هاوش که به دلایلی تیم را ترک کرده بودند و در تمرینات شرکت نداشتند، از سوی آنها بی‌غیرت خطاب شدند.
گیم سوم این دیدار هم بازی از سوی هر دو تیم نسبتا پایاپای دنبال شد و هردو تیم برای کسب برتری جنگیدند ولی سرانجام تیم هاوش با قبول شکست 25 بعد 22 در این گیم، نتیجه نهایی را نیز با حساب سه بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.
این بازی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گلستان و مشاوره جوان استاندار برگزار گردید که در انتها نیز برخی از تماشاگران به دلیل نتیجه نگرفتن تیم گنبد اعتراضات شدیدی را نسبت به وضعیت تیم و تیم‌داری هاوش گنبد ابراز کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.