حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » کسب تجربه هدف اصلی حضور در رقابت های آسیایی بود

 

سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: هدف اصلی از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا، کسب تجربه و میدان دادن هر چه بیشتر به جوانان بود.

...

 

سرمربی گلستانی تیم ملی کبدی بانوان گفت: هدف اصلی از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا، کسب تجربه و میدان دادن هر چه بیشتر به جوانان بود.

به گزارش کاوش نیوز، اعظم مقصودلو اضافه کرد: بیشتر اعضای تیم ملی در این رقابت ها ،جوانان بودند که توانستند بازی های خوب و با کیفیت بالا ارایه کرده و مقام سوم آسیا را کسب کنند.

وی بیان کرد: آن چه عنوان قهرمانی را از تیم گرفت، بی تجربگی بازیکنان جوان برای تصمیم گیری در شرایط حساس و سرنوشت ساز بود.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان افزود: هدف اصلی و اولویت مهم کبدی بانوان ایران، کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی اندونزی است که با توجه به فرصت 1.5 ساله تا آغاز این رقابت ها، امیدوار به برطرف کردن نقاط ضعف و همچنین تقویت هر چه بیشتر تیم ملی هستیم .

مقصودلو ادامه داد: برای کسب تجربه بیشتر وتقویت تیم، اضافه کردن 2 بازیکن بزرگسال را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم با حذف نقاط ضعف، در رقابت های آسیایی جاکارتا عنوان قهرمانی را برای کاروان کبدی بانوان ایران کسب کنیم.

وی گفت: فصل جدید لیگ برتر کبدی بانوان ایران نیز از شهریور ماه آغاز می شود که این رقابت ها علاوه بر کمک به حفظ آمادگی بازیکنان ملی پوش، محل مناسبی برای معرفی بازیکنان جدید و جوانان با انگیزه به تیم ملی است.

چهارمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا روزهای 9 تا 16 تیرماه در شهر پوسان کره جنوبی با حضور 7 کشور برگزار شد و تیم ملی کبدی بانوان ایران پس از تیم های کره جنوبی و تایلند به مدال برنز مسابقات دست یافت.

تیم ملی کبدی بانوان ایران در گروه دوم مسابقات با پیروزی بر ترکمنستان، تایوان و کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد و در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست 29 بر 31 برابر تایلند به مدال برنز مسابقات بسنده نمود.

انتهای پیام /


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.