حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » ۸۰ درصد گروه‌های سنی اعلام شده در چهارمحال و بختیاری واکسینه شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ درصد افراد واجد شرایط گروه‌های سنی اعلام شده در استان واکسن کرونا دریافت کرده و ۲۰ درصد جمعیت از این طرح تاکنون استقبالی نکرده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مجید شیرانی در خصوص نحوه استقبال گروه‌های سنی استان از طرح واکسیناسیون علیه کرونا اظهار داشت: در استان استقبال به نسبت مطلوبی از این طرح شده است هر چند ۲۰ درصد جمعیت هدف گروه‌های سنی اعلام شده تاکنون از این طرح استقبالی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: ۶۸۸ هزار و ۷۲۴ نفر در استان جمعیت هدف طرح واکسیناسیون علیه کرونا هستند که از این تعداد تاکنون ۸۰ درصد گروه‌های سنی ۴۵ سال به بالا واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اما در مجموع واکسن کرونا تاکنون برای ۳۰ درصد جمعیت هدف استان تزریق شده است.

شیرانی تصریح کرد: تاکنون ۱۶ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال شده که از این تعداد ۶ پایگاه تجمیعی مشترک با گروه‌های جهادی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد دُز واکسن کرونا در استان بر اساس تعداد جمعیت استان‌ها توزیع می‌شود، اظهار داشت: چنانچه تعداد واکسن بیشتری به استان اختصاص داده شود توان تزریق به موقع آن وجود دارد و مشکلی در خصوص کمبود تعداد پایگاه‌ها وجود ندارد.

شیرانی خاطر نشان کرد: سینوفارم، آسترازینکا، اسپوتنیک، کووبرکت و بهارات به ترتیب تعداد دُز از واکسن‌های تزریقی در استان از ابتدا تاکنون بوده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.