حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » بیمارستان فرخشهر در طول شیوع کرونا میزبان هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا شد

در بیمارستان فرخشهر چهارمحال و بختیاری رخ داد

بیمارستان فرخشهر در طول شیوع کرونا میزبان هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا شد

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، یک هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا کووید۱۹ در بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر بستری شد که ۲۰ درصد مجموع بیماران بستری استان را شامل می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمود فروزنده افزود: این در حالی است که تامین اجتماعی استان هشت درصد تخت‌های بستری چهارمحال و بختیاری را در اختیار دارد.

وی، تعداد تخت‌های بیمارستان امام علی(ع) را ۱۴۹ تخت اعلام کرد و گفت: ۵۰ درصد تخت‌ها در سه بخش بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است که به طور کامل از دیگر بخش‌ها مجزا شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در موج چهارم کرونا پس از آنکه تمامی ظرفیت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی تکمیل شد، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی یک کلینیک سرپایی در محل بیمارستان امام علی(ع) راه‌اندازی شد و به بیمارانی که نیاز به خدمات بستری داشتند به صورت سرپایی خدمات‌رسانی شد و از این طریق پاسخگویی به نیاز بیماران متوقف نشد.

فروزنده تعداد همکاران مجموعه تامین اجتماعی استان را ۶۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۷۳ نفر مبتلا به کرونا شدند که برخی نیز بدحال بودند اما خوشبختانه موردی از فوتی وجود نداشت و تمام همکاران با سلامت به محل کار خود بازگشتند.

وی همچنین به ارتقای تجهیزات این مجموعه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در راستای تجهیز بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا، تجهیزاتی از جمله یک دستگاه اکسیژن‌ساز، ونتیلاتور، بای‌پپ تنفسی و مانیتورینگ علائم حیاتی و یک دستگاه اتوآنالایزر پیشرفته تمام اتوماتیک در آزمایشگاه نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتقاء دستگاه‌های رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال، ۲ دستگاه رادیوگرافی ستونی زمینی و پرتابل و در راستای تجهیز اتاق عمل یک دستگاه سنگ‌شکن برون اندامی و ۲ دستگاه یورتروسکوپ بزرگسال و اطفال خریداری، نصب و راه اندازی شد.

فروزنده خاطرنشان کرد: ارزش تجهیزات خریداری شده ۱۷ میلیارد تومان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.