حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.



مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اقامت ۷ هزار مسافر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از اقامت هفت هزار و ۶۶۹ نفر در مراکز اقامتی این استان طی ایام نوروز خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: مهرداد جوادی گفت: طی ایام نوروز جاذبه‌های طبیعی استان بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص دادند به طوری که ۱۰۹ هزار و ۸۰۸ نفر از این مناطق و جاذبه‌ها دیدن کردند و دیدار از موزه‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی و همچنین جاذبه‌های دست‌ساز به ترتیب با آمار ۱۳ هزار نفر و چهار هزار نفر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این مدت هفت هزار و ۶۶۹ نفر در مراکز اقامتی این استان اقامت داشتند که بیشترین اقامت نیز در هتل‌ها، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی و طرح خانه مسافر رسمی به ثبت رسیده است، افزود: بر این اساس سه هزار و ۵۹۰ نفر در هتل‌ها، ۲ هزار و ۸۲ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ۶۲۲ نفر نیز در طرح خانه مسافر اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی امسال تیم‌های نظارتی به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا از مراکز اقامتی و خدماتی استان بازدید داشتند، یادآور شد: ۱۳ تیم تشکیل شده در این مدت یک هزار و ۶۳۰ بازدید نظارتی را از تأسیسات و مراکز مرتبط با گردشگری انجام دادند.

وی تعطیلی دو مرکز اقامتی، صدور ۳۱ اخطار کتبی و همچنین اعلام ۶۴ تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی استان را از جمله نتایج بازدیدهای نظارتی دانست و گفت: در این مدت ۴۳ تشویقی نیز برای برخی مرکز اقامتی و خدماتی صادر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.