حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » «جم» نیازمند بیمارستانی استاندارد است/ لزوم تامین آب شرب شهرستان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات تامین آب شرب شهرستان جم، گفت: این شهرستان نیازمند بیمارستانی استاندارد است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار با فرماندار جدید شهرستان جم اظهار داشت: سند توسعه شهرستان جم در گذشته نوشته شده که لازم است این سند به‌روزرسانی و اجرایی شود.

وی به مشکلات درمانی شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ندارد و باید تاش شود که بیمارستان مناسب و استاندارد برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم شهرستان جم احداث شود.

امام جمعه بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان جم را کشاورزی عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود که با حمایت مناسب از بخش کشاورزی این شهرستان به‌ویژه نخل و خرما، زمینه برای توسعه صنایع تبدیلی این محصول نیز فراهم شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه شهرستان جم نیاز به یک تحول عمیق با نگاه انقلابی دارد تصریح کرد: توسعه کشاورزی و تأمین آب شرب و کشاورزی از نکات مهمی است که باید در این شهرستان پیگیری، توسعه و مشکلات موجود آنها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مسائل مهمی که باید در جم صورت گیرد، توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، رفاهی، فرهنگی و کشاورزی است.

وی رسیدگی به وضعیت اشتغال و رفع آلایندگی‌ها در شهرستان جم را ضروری خواند و افزود: رفع مشکلات در حوزه‌های فرهنگی، مصلای نماز جمعه، وضعیت دینی، ایجاد بازارچه ارائه کالاهای ارزان و توجه به جوانان و فرودگاه شهرستان جم باید دنبال شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.