حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » خلیج فارس نماد عزت ایرانیان در برابر زورگویان است

استانداربوشهر گفت: خلیج فارس یادآور عزت و سربلندی ملت ایران است که همواره در برابر زورگویان ایستاده و هیچگاه سر تعظیم فرود نیاورده است.

...

کاوش نیوز: عبدالکریم گراوند در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس افزود: از زمان که پرتغالی ها در منطقه حضور و با مقاومت مردم مواجه شدند و بعدها که کشور نوظهور انگلیس حضور پیدا می کند با دلاوری مردم این خطه متجاوزان با سرافکندگی هر چه تمام خلیج فارس را ترک کردند.

وی بیان کرد: در صده اخیر و دفاع مقدس نیز در همین خلیج فارس هواپیما و کشتی های ایرانی ساقط شد با این وجود هیچگاه متجاوزان موفق به ساقط کردن عزب و غیرت ایرانیان نشدند.

استاندار بوشهر ادامه داد: رئیسعلی ها همواره از آب و خاک خود در محدوده خلیج فارس دفاع کردند و برای این حراست مردم همواره دوشادوش خود در برابر استعمارگران ایستادگی کردند.

وی افزود: در دیرباز در فاصله کمی از این خلیج فارس در بوشهر یکی وارد کنیسه یکی کلیسا و دیگری وارد مسجد می شده که این نشان صلح و ادب بوشهر است که همیشه سربلندانه دربرابر استعمار ایستادگی کردند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بدون شک کوچکترین تعرض به ملت ایران و بویژه خلیج فارس تکرار جلوه دیگری از کت بستگی متجاوزان برای جهانیان در آب های نیلگون خلیج فارس است.

گراوند در ارتباط با اهمیت خلیج فارس گفت: امکانات و ظرفیت های خلیج فارس باعث شده تا از آن به عنوان قلب زمین نامگذاری شود.

وی افزود: اگر در گذشته تنها نفت خلیج فارس دیده شده این خطه ظرفیت های ناشناخته زیادی نیز دارد که هنوز بهره برداری لازم از آن صورت نگرفته است.

استاندار بوشهر گفت: انگلیسی ها در حالی فتنه جدید جعل خلیج فارس شروع می کنند که نوشته های اروپایی نیز همه از پارسی بودن خلیج است و این مهم گرفتنی نیست.

گراوند افزود: آنها فتنه درست کنند که کشورهای منطقه را در برابر ملت ایران قرار دهند ولی در این مسیر موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: ملت ایران کسی نیست که حتی یک دلار خارج از چارچوب و ضوابط به آمریکا بدهد بلکه همواره مصمم در گرفتن حق خود از آنها است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.