حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » زنگ استکبارستیزی در بوشهر طنین انداز شد

زنگ استکبارستیزی در بوشهر طنین انداز شددر آیینی با حضور دانش آموزان و شماری از مسئولان زنگ استکبارستیزی در دبیرستان نمونه دولتی اتحاد بوشهر طنین انداز شد.

...

 به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: استکبارستیزی تنها یک نام و عنوان نیست چراکه روز استکبار ستیزی برگرفته از مفاهیم عمیق قرآنی و به عنوان یک ماموریت و رسالت مهم مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: آمریکا رو به  افول است  که این ادعا گفته خودشان و حتی اندیشکده‎های غربی آمریکایی است و این مهم در سایه مقاومت  ایستادگی حاصل شده است.

وی ادامه داد: استکبار ستیزی یک مکتب است و آینده نیز متعلق به آن دانش آموزی است که مسیر و راه شهید حاج قاسم سلمیانی را با صلابت طی می‎کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر علیه استکبار جهانی است.

علیمراد کرمی افزود: ما به عنوان پیروان عدالت و شیعه امام علی(ع) همواره وظیفه داریم با استکبار و مستکبرین مبارزه و از مستضعفان حمایت کنیم.

وی گفت: تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمع کثیری از دانش آموزان سه حادثه مهم ۱۳ آبان در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

اجرا گروه رزم نوازان سپاه امام صادق(ع)، دکلمه خوانی، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر از جمله برنامه‎‏های جانبی این آیین بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.