حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » تحریم‌ها باعث شد که ملت ایران روی پای خود بایستد

تحریم‌ها باعث شد که ملت ایران روی پای خود بایستدفرماندار گناوه گفت: تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا باعث شده تا ملت ایران روی پای خود استوار بایستد و به توان داخلی، خودباوری و پیشرفت های شگرفی در همه عرصه ها برسیم.

...

کاوش نیوز: سیدعلی پاک نژاد در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه دخترانه 13 آبان این شهرستان افزود: دشمنان نظام اسلامی بویژه آمریکای جنایتکار از اوایل انقلاب با اعمال تحریم ها به دنبال جلوگیری از پیشرفت مملکت و ضربه زدن بر پیکره انقلاب بودند که همه آنان با ایستادگی ملت به فرصتی برای پیشرفت روز افزون نظام در همه عرصه ها تبدیل شد.

وی اظهار داشت: استقلال، اتکا به خود و تلاش برای پیشرفت و خارج شدن ایران از وابستگی به خارج از دیگر دستاوردهای مبارزه ملت ایران در برابر زورگویی و تلاش های استکبار جهانی بوده است.

فرماندار گناوه با گرامیداشت سه واقعه مهم تاریخی انقلاب در 13 آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، تبعید امام راحل به ترکیه در سال 1343 و شهادت دانش آموزان در سال 1357 از رخدادهای 13 آبان است که در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی ایران ماندگار مانده و باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

وی راهپیمایی 13 آبان امسال را متفاوت تر از سال های گذشته دانست و افزود: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز و پاسخ محکمی به یاوه گویی و تحریم هایی را که دولت آمریکا از گذشته تاکنون اعمال کرده خواهند داد.

فرماندار گناوه، از دانش آموزان که آینده ساز و امیدان مملکت هست خواست با پشتکار قوی در رسیدن به مدارج عالی تلاش کنند.

ترامپ، با حربه تروریسم اقتصادی و تحریم های یک جانبه غیرقانونی و فشار به جامعه جهانی به دنبال ایجاد جنگ روانی و القای انزوای ایران است اما تجربه ماه های اخیر و همراهی نکردن جهان با آمریکا نشان داد که این کشور هیچگاه به هدف خود دست نخواهد یافت.

تحریم هایی که آمریکا یک جانبه علیه ملت ایران اعلام می کند، از مدت ها قبل شروع شده و جامعه جهانی با آنها همراهی نکرده تا جائیکه ترامپ مجبور شده از برخی از آنها عقب نشینی کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.