حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه آمریکا را خنثی می کند

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه آمریکا را خنثی می کندرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به تلاش آمریکا برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب حضور پررنگ اقشار مختلف مردم و بویژه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان خنثی کننده توطئه های جدید آمریکا است.

...

کاوش نیوز: نصرالله شفیعی افزود: سابقه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده آمریکا نه تنها در مواضع خصمانه خود کوتاه نیامده بلکه روز به روز تحریم های مختلف خود را علیه ایران اسلامی افزایش داده است،

وی بیان کرد: بازگشت تمامی تحریم هایی که در قالب برجام برداشته شده بود، نشان از بدعهدی آمریکا است.

شفیعی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئولان و مردم باید بدانند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی تاکید کرد: در این ارتباط مردم استان بوشهر همگام با اقصی نقاط کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان ثابت می کنند توطئه های آمریکا همچون گذشته ناکارآمد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهیپایی 13 آبان در بوشهر حدفاصل میدان قدس تا میدان شهید رییسعلی دلواری برگزار و سخنران آن نیز سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر است.

شفیعی افزود: امام خمینی 13 آبان به عنوان روز تسخیر سفارت آمریکا در ایران را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلابی نام نهادند که نتیجه آن نابودی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی بود.

وی گفت: چنانچه این انقلاب دوم رخ نمی داد همه تلاش ملت که از سال 1341 به رهبری امام و روحانیت و صدها هزار شهید این راه به هدر می رفت.

شفیعی یادآور شد: سفارت آمریکا که باید مکانی برای کارهای دیپلماتیک و مقید به حقوق های بین المللی باشد به مرکزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده بود.

وی گفت: این سفارت با گرفتن جاسوس و ارتباطات خارجی در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با هوشیاری و بیداری دانشجویان پیرو خط امام تسخیر و ماهیت پلید آن روشن شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.