حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » با بی حرمتی‌ها برای دشمنان فرصت فراهم می‌کنیم

با بی حرمتی‌ها برای دشمنان فرصت فراهم می‌کنیم نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توهین به رییس جمهوری دردی را از کشور دوا نمی کند، گفت: رعایت احترام رییس جمهوری برای همه ضروری است و ما با بی حرمتی‌ها برای دشمنان فرصت فراهم می‌کنیم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: اله وردی دهقانی اظهار کرد: رییس جمهوری از هر طیف و گروه سیاسی که باشد، پس از انتخاب رییس جمهوری قانونی همه ایران است و باید به او احترام گذاشت؛ انتقاد هم چارچوب قانونی خود را دارد که باید از آن طریق انجام شود. 

دهقانی با اشاره به اینکه انتقادهایی به عملکرد دولت وارد است که باید بیان شود، ادامه داد: به عملکرد رییس جمهوری می توان انتقاد داشت، اما رعایت احترام او نیز ضرورت دارد. 

وی گفت: باید انتقاد در چارچوب قانون باشد و پیشنهادات داده شود تا مسائل با احترام پیش برود؛ نباید فرصت به دشمنان بدهیم چون دشمنان خارجی مثل آمریکای مستکبر و خبیث به عنوان بزرگترین دشمن ایران به دنبال فرصت هستند. 

دهقانی تاکید کرد: در مقابل دشمنان باید ید واحده و در کنار هم باشیم، هر چند هم اختلاف سلیقه وجود داشته باشد؛ بر این اساس استیضاح رییس جمهور را به صلاح نمی دانم.  

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: دولت نیز باید در مقابل خواست های مردم باید انعطاف پذیری لازم را داشته باشد و بر این اساس متناسب با نیازهای روز جامعه حرکت کند. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.