حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » مردم نوع دوست ایران اسلامی فریب دشمنان را نمی خورند

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر ضرورت امدادرسانی به حادثه دیده های سیل گفت: حرف‌هایی از قبیل اینکه دولت بودجه دارد و خودش خرج کند، نیرنگ معاندان است که برای فاصله انداختن بین مردم و مسوولان و ایجاد ناامیدی در جامعه مطرح می‌شود .

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه 20 استان درگیر بارندگی و سیل هستند و عده ای جان، خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند ، اظهارداشت: خیرین در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی و خدماتی فعال هستند و در زمینه حوادث غیرمترقبه هم صحنه را خالی نمی کنند.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی و شبکه‌های معاند تلاش می‌شود تا نشان دهند که حکومت قادر به مدیریت بلایای طبیعی نیست، خاطرنشان کرد : سیل و زلزله مختص به ایران نیست بلکه در همه کشورها رخ می‌دهد .
وی با اشاره بر اینکه 15 ماه قبل در آمریکا سیل آمد ولی تا به امروز نتوانسته‌اند به آن منطقه برق برساند و 1500 نفر در آنجا تلفات داشتند، افزود: نباید در زمین دشمن بازی ‌کنیم.
حجت الاسلام مطهری‌اصل با تاکید بر اینکه باید مسوولان، نیروهای مسلح، انقلابیون و مردم دست در دست هم دهند تا وضعیت مناطق سیل زده به حالت عادی برگردد، یادآوری کرد: در این اتفافات نباید از دشمن اصلی غافل شد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند، نباید مشکلات را به قدری زیاد کنیم که دشمن خیالش راحت باشد.
امام جمعه موقت تبریز به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در اوایل سال 98 در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: ایشان در این سخنرانی به دقت و مراقبت کردن از تقی‌زاده‌های زمان اشاره کردند که الان نیز دلیل باز شدن گره مشکلات کشور را در دست اروپا می‌بینند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی مانند تقی‌زاده‌ها افرادی وطن فروش و خائن هستند و منافع ملت را زیر پا می‌گذارند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز گفت: افرادی که غرب را بزک کرده و بدی‌ها را پنهان می‌کنند و روز به روز مردم را تحقیر می‌کنند، از جمله تقی‌زاده‌های زمان هستند .
حجت الاسلام مطهری‌اصل با بیان اینکه هر کسی که پشت سند 2030 ایستاده و سعی بر اجرای آن دارد، تقی‌زاده‌ امروزی است، افزود: این سند به منزله تغییر زندگی سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی است.
وی تاکید کرد: در دانشگاه و مراکز سیاسی و اجتماعی نباید اجازه دهیم که تقی‌زاده‌ها جولان دهند و البته همانطور که هیچ وقت به آمریکا اعتمادی نداریم و آن را جنایتکاری می‌دانیم که علیه مسلمان جهان است، به همان شکل به اروپا اعتقادی نداشته و آنها را حامی کشورهای اسلامی و برجام هم نمی‌دانیم.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز به فرا رسیدن شهادت سپهبد صیاد شیرازی، برخی از مدافعان حرم و شهدای عملیات والفجر یک اشاره کرد و ادامه داد: 18 فروردین روز سلامت است و در اسلام به سلامت جسم توجه زیادی شده است .
وی در ادامه به شهادت شهید آوینی در 20 فروردین و روز فناوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی(ع) فرموده‌اند که علم برای انسان اقتدار می‌آورد و اگر به دنبال علم بروید قدرتمند می‌شوید.
وی خاطرنشان کرد: دشمن هدف خود را جوانان کشور قرار داده و با کارهای علمی و هنری تلاش به ناامیدی جوانان دارد از این‌رو باید با علم و دانش و هنر که منطبق با اصول دینی است، جلوی این توطئه‌ها را گرفت.
حجت الاسلام مطهری‌اصل با بیان اینکه آمریکا سال‌ها در سایه فناوری هسته‌ای و سلاح هسته‌ای به کل دنیا قلدری کرده و حق وتو گرفته است، گفت: ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم ولی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای اقتدار برای کشور می‌آورد و علم این دانش در اختیار ما بوده و هر موقع رهبر معظم انقلاب صلاح بدانند در قسمت‌های مختلف از این فناوری صلح‌آمیز در راه علم استفاده خواهیم کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.