حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » آزادی نخستین زندانی سال جدید با حمایت خیران در مراغه

آزادی نخستین زندانی سال جدید با حمایت خیران در مراغهمدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از آزادی نخستین زندانی در سال جدید با حمایت خیران این شهرستان خبرداد.

...

کاوش نیوز: سید علا الدین نقیبی افزود: با پیگیری های دادستانی و حمایت خیران این شهرستان و با اخذ رضایت از شاکی، زندانی اهل سقز که در زندان مراغه دوران حبس را سپری می کرد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی ادامه داد: این زندانی چندین ماه گذشته به دلیل شکایت رد مال در زندان این شهرستان زندانی بود که با وساطت خیران وانصراف شاکی از شکایت،  از حبس رهایی یافت.

نقیبی اضافه کرد: همچنین شاکی و خیران برای بازگشت این محکوم به آغوش خانواده خود، مساعدت مالی نیز کردند.

وی افزود: آزادسازی زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده از اولویت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بوده که امسال نیز با آزادی اولین زندانی و محکوم آغازشده و تداوم خواهد یافت.

وی اضافه کرد: آزادی ۳۸ زندانی در سال گذشته با حمایت خیران از جمله اقداماتی است که در جهت کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده و تداوم و استمرار آن نیازمند حمایت بیش از پیش خیران نیک اندیش است.

وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های مردمی خبرداد و افزود: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره ۰۱۰۶۲۶۹۳۹۱۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی ۱۰۲۱۸۱۸۴۲۱۰۰۰۰۱نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی و خیران این شهرستان و سایر شهرها برای آزادی زندانیان است.منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.