حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » 440 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی آزاد شدند

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 440 زندانی جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه و خیران استان از زندان آزاد شدند و به آغوش جامعه و خانواده هایشان بازگشتند.

...

کاوش نیوز:  رسول تقی‌پور افزود: این تعداد زندانی در مجموع با پرداخت 122 میلیارد تومان از زندان‌های آذربایجان شرقی رهایی یافتند.

وی تشریح کرد: از مجموع این رقم 4 میلیارد تومان از محل کمک های ویژه ستاد دیه، 6 میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات و 20 میلیارد تومان هم با جلب رضایت و بخشودگی شاکیان تامین شده است.

وی با بیان این که 437 نفر از زندانیان آزاد شده، مرد و 3 نفر هم زن بودند، افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده، 241 محکوم مالی، 14 زندانی محکوم تصادفات غیرعمد و حوادث و 185 زندانی هم محکوم مهریه و نفقه بودند.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هم اکنون 523 زندانی جرائم غیرعمد، متشکل از3 زندانی زن و 520 زندانی مرد در زندان‌های استان به سر می برند و برای آزادی آنها بیش از 150 میلیارد تومان نیاز است.

تقی پور ابراز امیدواری کرد خیران امسال هم با حضور پرشور خود در جشن گلریزان زمینه آزادی این زندانیان را که ناخواسته گرفتار شده اند، فراهم کنند.

جشن گلریزان، 29 اردیبهشت امسال مصادف با شب میلاد کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی علیه السلام، پس از افطار در تالار معلم تبریز برگزار می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.