حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » امام جمعه مراغه خواستار برخورد با هنجارشکنان در زمینه حجاب شد

امام جمعه مراغه خواستار برخورد با هنجارشکنان در زمینه حجاب شدعضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر جایگاه حجاب در اسلام، خواستار برخورد با هنجارشکنان در این زمینه شد.

...

کاوش نیوز: آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: متاسفانه در روزهای اخیر عده ای روشنفکرنما و برخی روحانیون بی سواد روزنامه ای مسئله حجاب را زیر سئوال برده و به ساختارشکنی ها در این زمینه دامن می زنند.
وی اضافه کرد: حجاب به عنوان عملی شرعی و واجبی اسلامی است لیکن عدم عمل به این امر الهی در داخل خانه ها به خود شخص ربط دارد اما اقدام به مخالفت با حجاب و اقدام به بی حجابی در اجتماع منافی احکام اسلامی بوده و برخورد با آن ضروری است.
خطیب جمعه مراغه گفت: افرادی که با حجاب در جامعه مخالفت می کنند، در برابر شهدا و خون هایی که در راه اسلام و انقلاب ریخته شده، مسئول هستند.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف در شهرهای کشور افزود: بدحجابی در جامعه بیداد می کند و خانواده ها باید در زمینه حفظ و رعایت آن اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن ادامه داد: این بانوی بزرگ تاریخ و اسلام الگوی زنان عالم بوده و زنان این عصر باید ایشان را سرمشق خود قرار دهند.
وی با تاکید بر نقش روحانیت در صیانت از ارزش های اسلامی اضافه کرد: علما و مرجعیت همواره مایه ماندگاری و دوام اسلام و تشیع بوده و در این راه نیز خواهند بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.