حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » آمادگی مرند برای استقبال از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مرند گفت: کلیه نهادهای مسوول شهرستان باید برای استقبال و میزبانی شایسته از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان آماده باشند.

...

کاوش نیوز: علی شیخ پور در جلسه کمیته استقبال از سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان در شهرستان مرند افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان روز پنجشنبه از مسیر یکانات – یامچی و کشکسرای در شهرستان مرند عبور خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع و بین المللی بودن مسابقات دوچرخه سواری، هماهنگی بین دستگاه ها باید افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مرند گفت: نهادهای مسوول همچنین باید در راستای تامین نظم و امنیت مسابقات در مسیر یکانات - یامچی و کشکسرای عمل کنند.

 وی اظهار داشت: عبور تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از شهرستان مرند و جاده یکانات – یامچی و کشکسرای، فرصتی برای معرفی بهتر شهرستان است.

امید محمدی ثالث معاون اداره ورزش و جوانان مرند نیز ضمن اشاره به موفقیت های دوچرخه سواری شهرستان در سطح کشور گفت: امیدواریم با توجه به عبور تور دوچرخه سواری آذربایجان از شهرستان مرند و مسیر یکانات - یامچی و کشکسرای، میزبانی و استقبال خوبی از آنها داشته باشیم.

 رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان مرند نیز اعلام کرد: سی‌ و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در جاده های سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از ۱۰ تا ۱۴ مهر ماه برگزار می شود که در مرحله دوم، این تور از مسیر یکانات – یامچی عبور خواهد کرد.

محمدرضا امیدفرد با بیان اینکه سال قبل مسابقه جایزه بزرگ کشوری توسط هیات دوچرخه سواری مرند در جاده یامچی - یکانات برگزار شد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در این مسیر یک خط کوهستان و یک خط امتیازی نیز در نظر گرفته شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.