حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » تنیسورهای نونهال آذربایجان غربی 3 طلای کشوری کسب کردند

 تنیسورهای نونهال آذربایجان غربی 3 طلای کشوری کسب کردنددبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: تنیسورهای دختر و پسر نونهال زیر 14 سال استان موفق به کسب سه مدال طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی قزوین شدند.

...

کاوش نیوز: حسین زرطلب افزود: رومینا زینالی طلای زیر 14 سال، امیرحسین نبی لو طلای زیر 12 سال، امیررضا آرمیون طلای زیر 14 سال و امیرحسین آرمیون مدال برنز زیر 12 سال این مسابقات را برای استان آذربایجان غربی به ارمغان آوردند.
وی بیان کرد: این مسابقات از 26 خرداد تا یکم تیر ماه جاری در زمین های باشگاه خصوصی هفت سنگان و مجموعه ورزشی مینو برگزار شد.
زرطلب گفت: در این رقابت ها 70 تنیسور در بخش دختران و 100 ورزشکار در بخش پسران در رده های سنی 10 تا 14 سال به مدت یک هفته با هم رقابت کردند.
در رقابت های تنیس در قزوین تنیسورهایی از استان های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، قزوین، البرز، فارس، تهران، کرمان، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و سمنان حضور داشتند.
آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله مناطق مطرح در رشته تنیس کشور به شمار می رود و مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران در رده جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی طی شهریور سال 1395 در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
همچنین تیم جوانان پسر آذربایجان غربی اوایل شهریور ماه 1395 نایب قهرمانی بخش انفرادی و تیمی مسابقات کشور را به دست آوردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.