حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » برخورد با مفاسد اقتصادی باید مانند اقتدار موشکی باشد

 برخورد با مفاسد اقتصادی باید مانند اقتدار موشکی باشدامام جمعه نوشهر با تمجید از پاسخ موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی و محتکران و قاچاقچیان نیز باید به همین میزان، مقتدرانه باشد.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام و المسلمین محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: این اقتدار را پارسال در حمله به مقر داعش در سوریه نیز شاهد بودیم و توقع است که مشکلات و معضلات داخلی نیز با صلابت حل شود.

وی تأکید کرد: جنگ همیشه نظامی و سیاسی نیست بلکه مانند وضع فعلی ممکن است اقتصادی باشد و از دولت می‌خواهیم از جوانان استفاده بیشتری کند.

امام ‌جمعه نوشهر با اشاره به نقش مهم جوانان در دفاع مقدس و فعالیت‌های هسته‌ای ادامه داد: جوانان فقط همین‌ها نیستند که در خیابان‌ها هنجارشکنی می‌کنند بلکه جوانانِ باکفایت و سالم نیز زیاد هستند.

مشایخ، سفر اخیر رهبر معظم انقلاب را به دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر مایه برکت خواند و اظهار داشت، از جمله سخنان ایشان در این سفر، ابراز امیدواری موفقیت جوانان بود.

او اجلاس اخیر سه‌جانبه سران ایران ، روسیه و ترکیه را با اهمیت ذکر کرد و گفت: این اجلاس در موقعیت خاصی انجام شد زیرا ارتش سوریه در اغلب جاهای کشور اقتدار و تسلط دارد.

وی تصریح کرد: اگر این سه کشور با هم باشند می‌توانند آمریکا را منزوی کنند و در کل می‌توان گفت خون شهدا دارد ثمر می‌دهد و مقاومت به مرحله خوبی رسیده است.

امام‌جمعهٔ نوشهر دربارهٔ رخداد اخیر در بصره و آتش زدن کنسولگری ایران در این شهر بیان کرد: بصره استانی شیعی است و با اینکه همه قبول دارند با کمک ایران فتنه داعش در عراق برطرف شد، دشمنان الآن به دنبال جنگ شیعه با شیعه هستند.

مشایخ شایعه‌سازی را در دو کشور ایران و عراق، از مصادیق فتنه‌انگیزی دشمنان برشمرد و یادآور شد: از یک طرف در ایران شایع می‌کنند که عراقی‌ها در مشهد اعمال غیراخلاقی انجام می‌دهند و یا کمبود آب در خوزستان به دلیل انتقال آن به عراق است.

او افزود: از طرف دیگر نظیر همین شایعات را در عراق بر ضد ایران پخش می‌کنند تا دو طرف به هم بدبین شوند و زمینه اختلاف و درگیری فراهم شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.