حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » ۱۰ هزار کنتور برق در آذربایجان غربی هوشمندسازی شد

 ۱۰ هزار کنتور برق در آذربایجان غربی هوشمندسازی شدمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ هزار کنتور برق از دو سال گذشته تاکنون در این استان هوشمندسازی و نصب شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: اکبر حسن بگلو اظهار داشت: با این آمار در مجموع ۸۰ درصد انرژی مصرفی مشترکان به صورت هوشمند قرائت می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، از بین بردن خطای انسانی با قرائت از راه دور، استفاده از اطلاعات کنتورها در طرح‌های گذر از پیک، مشاهده میزان بار مصرفی مشترکان، مشاهده وضعیت لحظه‌ای پارامترهای شبکه مشترک و پایش اطلاعات توان مصرفی مشترکان در بازه‌های اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تنها طی سال جاری چهار هزار کنتور هوشمند در سطح استان نصب شده است.

حسن بگلو افزود: هوشمندسازی باقی کنتورهای برق از برنامه‌های این سازمان است و انشعابات مشترکان کنتورهای دیجیتالی معمولی در اولویت تعویض این شرکت در سطح استان آذربایجان غربی قرار دارد.

وی گفت: در صورت تحقق تبدیل مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف به یک فرهنگ عمومی بسیاری از مشکلات حوزه انرژی در آذربتایجان غربی و کشور حل و اهداف مهم ملی در حوزه صنعت برق محقق می‌شود.

هدف از طرح فهام تعویض کنتورهای دیجیتالی معمولی با کنتورهای هوشمند (AMI) است که این کنتورها قابلیت‌های بسیاری از جمله قرائت از راه دور، مشاهده پروفایل بار مصرفی مشترک، مشاهده وضعیت لحظه‌ای پارامترهای شبکه مشترک را در اختیار شرکت توزیع برق قرار می‌دهد.

۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری این استان از نعمت برق برخوردار هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.