حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » 75 اخلال‌گر اقتصادی در آذربایجان‌غربی دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۷۵ اخلالگر اقتصادی در حوزه مایحتاج عمومی و بازار اقلام اساسی در آذربایجان غربی خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سرهنگ بهمن رستمی از دستگیری ۷۵ اخلالگر اقتصادی در حوزه مایحتاج عمومی و بازار اقلام اساسی در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۳۸ نفر در حوزه بازار مرغ، ۲۱ نفر در حوزه بازار روغن نباتی و ۱۶ نفر در حوزه بازار تخم مرغ دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با امنیت اقتصادی در راستای جلوگیری از اخلال در بازار مرغ، ۴۷ تن روغن نباتی را که به صورت خارج از شبکه توزیع می‌شد، کشف و در این زمینه ۲۱ نفر اخلال‌گر اقتصادی را دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در عملیات‌های مختلف، ۵۰ هزار قطعه مرغ گرم آماده شده برای توزیع خارج از شبکه کشف و ضبط شد اذعان کرد: در این زمینه نیز ۳۸ نفر اخلال‌گر اقتصادی دستگیر شدند.

وی افزود: ۳۹ تن تخم مرغ نیز با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر شده‌اند و ارزش ریالی اقلام کشف شده در این حوزه، بیش از ۹۲ میلیارد ریال بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.