حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » شناسایی 28فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: یداله سلطانی از شناسایی ۲۸ فقره انشعاب غیرمجاز آب در روستای شهرستان طی مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز سالانه هزینه‌های سنگینی برای تامین و توزیع آب شرب در شبکه‌های شهری و روستایی به شرکت‌های آب و فاضلاب تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: حتی قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز شناسایی شده با کاربری‌های خانگی، تجاری، باغ ویلا و فضای سبز است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب‌گیری غیراصولی می‌شود، بلکه هدر رفت آب را افزایش می‌دهد و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب نیز خسارت وارد می‌کند.

سلطانی افزود: این امر که آسیب‌های جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب‌رسانی مطلوب به مشترکین وارد کرده موجب شده تا شرکت آب و فاضلاب خوی با عزمی جدی و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مراجع قضایی و انتظامی و با راه‌اندازی اکیپ‌های تخلفات و حفاظت از تأسیسات آب با این مساله برخورد کند.

این مقام مسوول یادآور شد: اما در این میان با آن دسته از افرادی که به‌صورت خود اظهاری نسبت به معرفی انشعاب غیرمجاز خود کنند نهایت همکاری را خواهیم داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.