حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.



مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: بازرسان این نهاد در اجرای مصوبه جدید ستاد مبارزه با ویروس کرونا، طی سه هفته گذشته ۳۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: یوسف شریف‌زاده با بیان اینکه همکاری اصناف در هفته گذشته کمرنگ شد، افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی مشمول تعطیلی در این شهرستان، ۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی هفته اخیر صورت گرفته که در نتیجه آن ۳۲ واحد متخلف پلمب و پنج واحد به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به تمدید یک هفته ای بازار مهاباد بیان کرد: تعطیلی واحدهای صنفی در این شهرستان برای چهارمین هفته پیاپی تا روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت واحدهای صنفی تا پایان هفته جاری ممنوع بوده و با مغازه‌هایی که برخلاف دستورالعمل های صادره عمل کنند، برخورد قانونی شامل پلمب و جریمه صورت می گیرد.

شریف زاده با بیان اینکه هم اکنون مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، ادامه داد: در مناطق قرمز کرونایی تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت بوده و کسب و کار مشاغل گروه ۲، سه و چهار باید  تعطیل شود.

وی تاکید کرد: در صورت فعالیت و تخلف هرکدام از صنوف پرخطر که حق فعالیت ندارند یا واحدهایی خارج از دستورالعمل رفتار کنند براساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، ضمن برخورد قانونی نسبت به پلمب آن مکان اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت هر واحد صنفی خارج از دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

محدودیت جدید فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از سه هفته قبل تعطیل اعلام شده‌است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.