حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم تعطیل شد

میدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم تعطیل شدمیدان دواب و بازار هفتگی شاهین‌دژ هم برای مقابله و کنترل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: این اقدام در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونا و به منظور کنترل انتشار این بیماری صورت گرفته‌است.

اسماعیل فرحناک با بیان اینکه مدت زمان تعطیلی این اماکن مشخص نشده، افزود: میدان دواب شاهین‌دژ به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور هموطنان از استان‌های مختلف کشور برای خرید و فروش دام برپا می‌شد که احتمال انتقال ویروس بین افراد را بالا برده بود.

وی همچینین از تعطیلی بازار هفتگی روزهای پنج‌شنبه این شهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در طول هفته جمعیت زیادی از شهروندان برای خرید مایحتاج روزانه به این بازارها مراجعه می‌کنند، تعطیلی بازارهای هفتگی می‌تواند اقدام موثری در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باشد.

وی اظهار داشت: شهروندان در راستای برنامه‌های وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری‌ لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری مهار شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.