حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » پل پوش آباد اشنویه تا پایان سالجاری آماده بهره برداری می شود

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تا پایان سالجاری پل پوش آباد اشنویه آماده بهره برداری می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: علی اکبری در جریان بازدید از محورهای شمال و جنوب استان، اظهار کرد: احداث پل پوش آباد اشنویه به عنوان یکی طرح‌های مهر در ۱۱ دهنه ۱۰ متری و با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۵۰ درصدی در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ایمن سازی محور شریانی ماکو - بازرگان منتهی به بزرگ‌ترین مرز زمینی ایران (بازرگان) در اولویت برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد، ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توجه ویژه ای به این محورهای شریانی دارد چرا که عملیات تعریض این محورها و خط کشی و ایمن سازی آنها پیگیری می‌شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: محورهای شریانی خوی - ایواوغلی و ماکو - بازرگان از محورهای مهم ترانزیتی کشور است چرا که بیشترین مبادلات کالا با کشور ترکیه و به تبع آن با اروپا از طریق این محورها انجام می‌گیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: امسال همچنین طرح ساماندهی محور خوی - ایواوغلی با اعتبار ۳۶۴ میلیارد ریال، ایمن سازی محورهای شریانی حوزه شهرستان سلماس، اقدامات بهسازی سالن‌تجاری پایانه مرزی بازرگان در جهت اجرای طرح مدیریت یکپارچه پایانه مرزی بصورت پایلوت در این مرز اجرایی می‌شود.

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پیشبرد و تسریع اتمام پروژه‌ها شد و افزود: محورهای استان به کارگاه بزرگ راهداری تبدیل شده است و راهداران استان به صورت مرتب در حوزه‌های لکه گیری و روکش آسفالت، نصب و تعمیر علائم و گاردریل، خط کشی و سایر موارد مشابه فعال هستند.

اکبری در سفر به محورهای شمال و جنوب استان از محور ارومیه - سلماس، سلماس - خوی، خوی - ایواوغلی، ایواوغلی - چایپاره و ماکو - بازرگان و محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر و نقده بازدید و از پروژه‌های مختلف راهداری در این محورها از قبیل پروژه‌های تعریض محورها، ساخت و توسعه ابنیه فنی، خط کشی، حذف نقاط پر حادثه بازدید کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.