حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » حوزه‌های ‌معدنی، فلزی، دامپروری و کشاورزی‌ در اولویت قرار گرفت

حوزه‌های ‌معدنی، فلزی، دامپروری و کشاورزی‌ در اولویت قرار گرفت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت:با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در آذربایجان‌غربی در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود که بسته هزار و ۵۰۰ تا دو هزارمیلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی، طراحی و اجرایی شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از تسنیم: محمد رضوانی‌فر با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های اولیه‌ای که با همکاری استانداری آذربایجان‌غربی انجام شد و براساس بررسی‌هایی که در هلدینگ‌های تخصصی شستا شده است،  سرمایه‌گذاری در استان در حوزه معدنی، فلزی، دامپروری و کشاورزی و دارویی اولویت‌بندی و استخراج شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا در دو سه هفته آینده طرح‌های توجیهی مربوطه را با حضور کارشناسان هلدینگ‌ها در استان نهایی کرده و پیش از 15 دی ماه، پروژه‌هایی که به صورت قطعی وارد سرمایه‌گذاری می‌شود را اعلام و وارد فاز عملیات اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که در آذربایجان‌غربی در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود که بسته حداقل هزار و 500 تا دو هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی، طراحی، اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به کارخانه سیمان ارومیه و با ابراز خرسندی از اینکه این واحد جزو کارخانه‌های موفق کشور به شمار می‌رود بیان کرد: متوسط راندمان تولید و سودآوری این کارخانه از متوسط صنعت بالاتر است و روند بسیار مطلوبی دارد.

رضوانی‌فر افزود: از سوی دیگر مراحل نهایی یک مجموعه دامپروری صنعتی 6 هزار راسی در منطقه آزاد ماکو در حال انجام است و فاز نخست آن پیش از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: از سوی دیگر شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، 30 هزار هکتار نیز برای کشت و صنعت صنعتی در منطقه آزاد ماکو تحویل می گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.