حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » مناطق حاشیه پیرانشهر و سردشت به محدوده شهری الحاق می‌شود

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزارت راه و شهرسازی، مناطق حاشیه شهر و خارج از محدوده شهرهای پیرانشهر و سردشت به محدوده شهری الحاق می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: کمال حسین‌پور افزود: یک سوم بافت شهری پیرانشهر در بخش غیرمحدوده قرار دارد که الحاق آنها موجب بهبود وضعیت زندگی بخش قابل توجهی از شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: با موافقت وزارت راه و شهرسازی، همه سکونتگاه‌های غیر رسمی شهرهای پیرانشهر و سردشت به محدوده ۲ شهر الحاق شده و امتیاز خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز به اهالی این مناطق اختصاص می یابد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با موافقت وزارت راه و شهرسازی همچنین ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های بازآفرینی شهری این ۲ شهرستان در قالب پروژه‌های الحاق سکونتگاه‌های غیررسمی به محدوده شهری و ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در ۲ شهر پیرانشهر و سردشت تخصیص یافت.

حسین پور اظهار کرد: از کل این اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای پیرانشهر، ۱۰۰ میلیارد ریال برای سردشت، ۱۵ میلیارد ریال برای ربط، ۱۵ میلیارد ریال برای نلاس، ۱۵ میلیارد ریال برای میرآباد و ۱۰ میلیارد ریال برای شهر لاجان تخصیص داده شده  که تا پایان آبان ماه جاری تأمین خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.