حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » مجلس یازدهم به مظهر امید مردم تبدیل شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

مجلس یازدهم به مظهر امید مردم تبدیل شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس گفت: این مجلس باید به مظهر امید مردم در راستای حل مشکلات تبدیل شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وکلای ملت باید برای نظارت بر عملکرد دولت و تصویب قوانین کاربردی در کشور همه تلاش خود را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی پای صندوق‌های رای آمده و رای خود را به صندوق انداختند و باید نمایندگان مردم نیز با نظارت و تصویب قانون‌های مناسب امروز کشور، به مردم ادای دین کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسوولیت خطیری بر عهده دارند و برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور باید تلاش مجدانه داشته باشند و برای عبور از شرایط دشوار فعلی باید همت مضاعف کنند.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات اخیر با تمام توان در میدان بودند تا مردم را از شرکت در این آیین سیاسی و ملی مایوس کنند، گفت: با همه این اقدامات، مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده، در عرصه بودند و نمایندگان مجلس نیز در مقابل این همه خشوع مردم، باید به گونه‌ای پاسخ بدهند که شایسته این ملت بزرگوار باشد.

وی با ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشورمان برقرار است، افزود: این موضوع نباید مسوولان، نمایندگان و دست‌اندرکاران را از خدمت به مردم بازدارد و لازم است که مطابق با شرایط کشور، ضمن توجه به رشد شاخص های اقتصادی، زمینه کمک به نیازمندان نیز فراهم شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وکلای ملت را به تعامل با سایر قوا فراخواندند و تاکید کردند: در شرایط حساس سال آخر دولت و همچنین سال اول مجلس، باید دو قوه فضا را گونه ای مدیریت کنند که به کارهای مهم کشور لطمه نخورد.

معظم له با تاکید بر «توجه به مسائل کلیدی و اصلی کشور و پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها و اولویت دادن به مسائل فرعی»، موضوعات اقتصادی شامل «تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، و عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت» را مسایل اساسی کشور برشمردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.