حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » هدف نظام سلطه تقویت گروه های تروریستی در جهان است

 هدف نظام سلطه تقویت گروه های تروریستی در جهان استمسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در بین امت اسلامی، گفت: هدف اسکتبار جهانی تقویت و مدیریت گروه های تروریستی و تکفیری علیه جهان اسلام است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام نجف قلیزاده سرایی در نشست هم اندیشی با روحانیون شیعه و سنی در مهاباد افزود: پدیده شوم داعش نیز با اتحاد بین مسلمانان و همبستگی بین شیعه و سنی نابود شد.

وی با اشاره به اینکه غربی ها از تفرقه شیعه و سنی سود می برند، بیان کرد: تمام اسلحه ها و تجهیزات نظامی که مسلمانان علیه هم به کار می برند، ساخت اسکتبار جهانی است.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: استکبار جهانی شبانه روزی در فکر توطئه، کینه ورزی و دشمنی با مسلمانان بوده و وظیفه روحانیان آگاه سازی ملت ها در مقابل این فتنه نظام سلطه است.

امام جمعه مهاباد نیز گفت: رژیم آل سعود با حمایت و پشتیبانی آمریکا مسلمانان شیعه و سنی اهل یمن را به شهادت می رساند و کودکان، دانشگاه ها و بیمارستان های این کشور اسلامی را از بین می برد.

ماموستا ملا قادر سهرابی با بیان اینکه دشمنان اسلام از واژه شیعه و سنی استفاده ابزاری می کنند، بیان کرد: شیعه همان سنی و سنی همان شیعه است چون خدا، پیامبر، قرآن و قبله همه ما مسلمانان واحد است.

وی با اشاره به تهمت های آمریکا علیه ایران، گفت: آمریکا هزاران کیلومتر را پیموده است و در مسایل داخلی سوریه دخالت می کند در حالی که ایران با دعوت خود سران سوریه در این کشور با تروریست ها به مقابله پرداخته است.

وی ادامه داد: تا زمانی که متحد نباشیم نمی توانیم در مقابل سیاست های خصمانه دشمنان اسلام مقابله کنیم و براین اساس حفظ وحدت و همبستگی بین امت اسلامی ضروری است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد نیز گفت: مسیر اسلام و انقلاب اسلامی برای تقویت وحدت و همگرائی، مهرورزی، تلاش برای نجات جان انسان ها، تکریم انسانی و اخلاق محوری است.

حجت الاسلام 'محمدصادق طیب نژاد' افزود: توسعه و گسترش وحدت و همدلی در بین مذاهب اسلامی یکی از مهمترین ضرورت‌های دنیای امروز بوده که همواره مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.