حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » سخنرانی رئیس‌جمهوری در سازمان ملل تبیین صریح مواضع نظام بود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سخنرانی قاطع رئیس‌جمهوری در سازمان ملل در حقیقت تبیین صریح مواضع نظام بود و نشان داد که ایران در موضع انزوای بین‌المللی قرار ندارد.

...

کاوش نیوز: محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در این سخنرانی نقشه راه مذاکره را بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به‌خوبی بیان کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر سخنرانی در صحن سازمان ملل، ملاقات‌های رئیس‌جمهوری در نیویورک نیز عزت ایران اسلامی را به خوبی نشان داد و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی ابراز امیدواری کرد که با این حضور عزتمندانه رئیس‌جمهوری در سازمان ملل، شرایط به نفع مردم ایران و از جمله ساکنان و مرزنشینان آذربایجان غربی رقم بخورد و وضعیت معیشتی آنان روز به روز بهتر شود.

«شهریاری» توجه به ظرفیت‌های شرق و غرب را از اصول توسعه کشور در سال‌های ابتدای انقلاب ذکر کرد و افزود: این امر به خاطر وقوع رویدادهایی نظیر جنگ تحمیلی میسر نشد و مدیران در طول سال‌های گذشته بیشتر به ظرفیت‌های مرکز کشور توجه کردند که امیدواریم با اجرای مصوبه‌های شورای توسعه شرق و غرب که در عالی‌ترین سطح برگزار می‌شود، شاهد توجه به ظرفیت‌های شرق و غرب کشور باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بخش دیگری با اشاره به لزوم وجود سند بالادستی توسعه برای پیشرفت استان، گفت: تاکنون این سند وجود نداشت و به همین علت ظرفیت‌های استان مغفول بود که برای پرکردن این خلاء، سند آمایش استان در حال تدوین است.

وی با تاکید بر اینکه سند آمایش آذربایجان‌غربی نیز برای تمرکز در راستای ظرفیت‌های توسعه‌ای استان در دست تهیه است، اضافه کرد: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش در راستای تدوین این سند همکاری کنند و مشورت‌های لازم را به مشاور این سند با هدف تدوین هرچه بهتر آن ارائه دهند. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در سازمان ملل با محوریت ایران و برجام و خاورمیانه در رسانه‌های داخلی بازتاب گسترده ای داشت و در حقیقت رئیس جمهوری از این تریبون بین‌المللی استفاده کرد تا به بیان رویکرد جمهوری اسلامی در مواجهه با جامعه جهانی و کشورهای منطقه بپردازد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.