حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » ۲۵۰ روحانی ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی خوی اعزام می‌شوند

۲۵۰ روحانی ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی خوی اعزام می‌شوندامام جمعه خوی گفت: در ماه مبارک رمضان ۲۵۰ روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم به همراه روحانیون بومی برای تبلیغ احکام دینی به مساجد روستایی و شهری اعزام می‌شوند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام حجت قاسم خانی افزود: اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت مباحث ارزشی و معنوی در این ماه پر فضیلت می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال روحانیان مبلغ از شهر مقدس قم به این شهرستان عزیمت کرده و در مناطق مختلف به کار تبلیغ می‌پردازند.

امام جمعه خوی گفت: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ملی تلاوت نور و جمع خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) و امامزاده سید بهلول خوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسم خانی اظهار کرد در کنار طرح‌های جمع خوانی قرآن کریم، طرح سفرهای آسمانی افطاری و تفسیر قرآن نیز با حضور علما و روحانیان برجسته در ۲۰ مسجد شهرستان خوی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: اقامه نماز، پاسخگویی به مسایل شرعی و احکام دینی، جزخوانی قرآن کریم، ویژه برنامه شب‌های قدر از جمله برنامه‌های فرهنگی و دینی مبلغان در مساجد شهرستان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.