حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » تربیت نسل طراز انقلاب نیازمند تحول در آموزش و پرورش است

تربیت نسل طراز انقلاب نیازمند تحول در آموزش و پرورش است استاندار اردبیل گفت: تربیت نسل سالم و در طراز انقلاب اسلامی نیازمند تحول در آموزش و پرورش است.

...

به گزارش ‌کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سید حامد عاملی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم و لازم است با تحول‌گرایی در این عرصه، برای تربیت نسلی که کشور را به بهترین وجه اداره کنند، برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی با بیان اینکه تحول در این خصوص به صورت لحظه‌ای اتفاق نمی‌افتد، افزود: توجه به برقراری عدالت آموزشی و توزیع متناسب امکانات آموزشی برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان مناطق محروم از جمله گام‌های مورد نیاز برای تحول در تربیت نسل آینده است.

استاندار اردبیل تولید ثروت برای آینده کشور را در گرو تربیت نسل خلاق دانست و تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی جدی در این حوزه، توجه ویژه‌ای به پرورش خلاقیت‌ها شود.

عاملی ارکان تحول در حوزه آموزش و پرورش را شوراهای آموزش و پرورش اعلام کرد و ادامه داد: باید نقش تصمیم‌سازی به شوراهای آموزش و پرورش داده شده و از ظرفیت‌های این شورا در رفع آسیب‌های حوزه آموزش استفاده شود.

وی با اشاره به افت تحصیلی در ایام کرونا و نفوذ فرهنگ‌های غلط رفتاری و اخلاقی در بین دانش‌آموزان، تحول در این عرصه را نیازمند اقدام جهادی دانست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.