حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » میوه شب عید در کدام مناطق اردبیل توزیع می‌شود؟

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: توزیع میوه شب عید در راستای جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت‌ها و نظارت دقیق بر عرضه و توزیع کالاها و خدمات از بیست و هفتم اسفند ماه جاری در ۲۵ نقطه شهر اردبیل اجرا می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس: رامین صادقی اظهار کرد: در راستای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ و به منظور رفاه حال همشهریان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت‌ها و نظارت دقیق بر عرضه و توزیع کالاها و خدمات و نیز در جهت ایجاد فضای مناسب و امن برای خریدهای نوروزی و دسترسی آسان مصرف‌کنندگان به میوه، طرح تنظیم بازار شب عید از امروز(بیست و هفتم اسفند ماه) اجراء می‌شود.

وی افزود: با اجرای دقیق این طرح از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شده و در صورت مشاهده تخلف نیز با متخلفین صنفی طبق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان اردبیل بیان کرد: جایگاه‌های ثابت جهت عرضه میوه در میادین و خیابان‌های اصلی شهر اردبیل و در ۲۵ نقطه دایر شده که اقدام به توزیع میوه شب عید می‌کنند.

وی با اشاره به مکان‌های 25گانه توزیع میوه شب عید بیان کرد: میدان ایثار، میدان باکری، میدان جانبازان، میدان کشاورز، میدان فرهنگ( کارشناسان )، خیابان صیاد شیرازی روبروی جایگاه سی.ان.جی، میدان بسیج، شهرک زرناس روبروی آگاهی سابق، میدان جهاد، میدان وحدت، باغ جیرال، پارک وحدت روبروی کلانتری ۱۷، میر اشرف اول خیابان نجفی به طرف امامزاده سید صدرالدین، میدان مادر، میدان بعثت، میــدان کشاورز، شهرک کوثر، خیابان شیخ جبرائیل جنب مسجد حضرت ابولفضل(ع)، میدان سینا ،میدان حکیم نظامی، خیابان شهدا محله جوادیه پارک زنبق، شهرک رجائی جنب مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، محله آرازعلی جنب مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)، پارک حافظ و میدان پنج راه سلمان آباد، مناطقی هستند که میوه شب عید در آنها توزیع می‌شود.

صادقی گفت: از شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی، احتکار، و... را  از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.