حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » بازگشایی راه‌های روستایی خلخال به پایان رسید/ نجات خانواده‌های گرفتار در کولاک جاده اسالم

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال گفت: با تلاش راهداران شهرستان خلخال، بازگشایی راه‌های روستایی برفی شهرستان به پایان رسید و هم‌اکنون تمامی راه‌های روستایی اصلی و فرعی خلخال باز است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: معروف خسروی اظهار کرد: با تلاش راهداران شهرستان خلخال، بازگشایی راه‌های روستایی برفی شهرستان به پایان رسید و هم‌اکنون تمامی راه‌های روستایی اصلی و فرعی خلخال باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی افزود: همچنین بعد از ۵ ساعت تلاش راهداران در مسیر فرستنده رادیو و تلویزیونی ملانکوه در روستای مجره خلخال، راه این فرستنده باز شد.

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال ادامه داد: این فرستنده در ارتفاع بالای ۲ هزار و ۷۰۰ متری واقع شده و با اولین بارش برف بسته شده بود که با توجه به حضور عزیزان تلاشگر در فرستنده تلویزیونی و نیروهای انتظامی مستقر در این فرستنده و به لحاظ نیاز به تعویض شیفت و تعذیه آن‌ها، این مسیر صعب‌العبور با استقرار یک دستگاه لودر بازگشایی شد.

 

نجات خانواده‌های گرفتار در کولاک جاده اسالم

خسروی همچنین از کولاک شدید برف در محور خلخال به اسالم از بامداد امروز خبر داد و بیان کرد: شدت وزش باد در این گردنه از ۶۰ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته و از این رو در شرایط فعلی سفرهای غیرضروری پیشنهاد نمی‌شود.

وی گفت: طی شب گذشته ده‌ها خانواده گرفتار در برف و کولاک این محور به‌دلیل نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، با تلاش راهداران و امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال نجات یافتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.