حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » کرونا در مشگین‌شهر وارد وضعیت بحرانی شد

کرونا در مشگین‌شهر وارد وضعیت بحرانی شدمدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر گفت: این شهرستان در زمینه گسترده‌تر شدن بیمای کرونا از ۲ ماه پیش در حالت قرمز بوده و با افزایش روند بیماران مبتلا به کرونا وارد وضعیت بحران شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: دکتر حسین شریفی اظهار داشت: در صورت ادامه روند فعلی تا پایان هفته آینده بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از پذیرش بیماران کرونایی خودداری خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر تکمیل شدن ظرفیت بخش کرونا برخی از بخش‌های بیمارستان نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: شهروندان در مورد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک کوتاهی می‌کنند و در حال حاضر درصد استفاده شهروندان از ماسک زیر ۵۰ درصد است.

وی افزود: در صورتی‌که درصد استفاده از ماسک به بالای ۸۵ درصد نرسد به هیچ وجه زنجیره انسانی این بیماری قطع نخواهد شد. 

دکتر شریفی تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی همچنان برگزاری هرگونه همایش و جلسات غیرضروری و مجالس و محافل دسته‌جمعی و مراسم ختم و عروسی در مساجد و رستوران‌ها و خانه‌های شخصی ممنوع بوده و تمام اماکن عمومی، تفریحی و گردشگری و مجتمع‌های آب درمانی و سالن‌های ورزشی و قهوه‌خانه‌ها و واحدهای صنفی تعطیل خواهد بود.

وی گفت: مقرر شده ادارات و نهادهای دولتی با بکارگیری نیمی از کارکنان خود فعالیت کنند و استفاده از ماسک، هم برای کارکنان ادارات و هم مراجعه‌کنندگان الزامی می‌باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.