حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » استان اردبیل رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات برون شهری را کسب کرد

استان اردبیل رتبه نخست کشور در کاهش تصادفات برون شهری را کسب کردمدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: این استان با کاهش ۱۹.۵ درصدی جانباختگان تصادفات برون شهری رتبه اول کشور پارسال را کسب کرد.

...

کاوش نیوز: علی رحمتی افزود: در این بررسی که مربوط به بررسی تصادفات 11 ماه گذشته سال گذشته است، پس از اردبیل استان‌های قم و کردستان با کاهش ۱۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی های انجام شده توسط دفتر آمار،ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستایی نیز استان اردبیل با کاهش۱۱درصدی در رتبه ۴ کشوری قرار گرفت.

او ایمن سازی محورها،اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز درحال اجراست.

رحمتی مجهز بودن ۱۷۰ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل به سیستم روشنایی را مورد اشاره قرار داد و از فعالیت ۶۴ سامانه تردد شمار ،۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲سامانه توزین حین حرکت در راه های استان خبر داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.