حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » حقانیت ایران اسلامی به جهانیان ثابت شده است

 حقانیت ایران اسلامی به جهانیان ثابت شده استنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حقانیت ایران اسلامی بر جهانیان ثابت شده و در مقابل انزوای سیاسی آمریکا، ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی بین المللی جایگاه ویژه پیدا کرده است.

...

کاوش نیوز: آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل افزود: تمام ادعاهای ترامپ رئیس جمهوری و پمپئو وزیر خارجه آمریکا علیه ایران درباره ادعای سردمداری تروریسم بدون دلیل است، آنها نمی توانند حتی یک ترور نشان بدهند که ایران در آن دست داشته باشد.

وی بیان کرد: خون مظلومانی که در چند سال اخیر توسط آمریکا و اذناب او در منطقه ریخته شده اثر خود را نشان خواهد داد، افتضاح بسیار بزرگ آمریکا و آل سعود در قضیه جمال خاشقچی نمونه ای از این امر است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: آمریکا در مجمع سازمان ملل با خنده روسای کشورها مفتضح شده ، در شورای امنیت سازمان ملل عرصه را به ایران واگذار کرد و در تحریم با مخالفت کشورهای بزرگ اعم از اروپا، هند، چین، روسیه و ترکیه مواجه شد.

آیت الله عاملی افزود: آمریکا رابطه خود با روسیه و چین را نیز کاملا خراب و با خروج از برجام همراهی اروپا را از دست داده، در منطقه نیز در سوریه و عراق را از دست داده و با جنایت در یمن خود را محکوم آزادی خواهان جهان کرده است.

وی افزود: واشنگتن همچنین با لشکری از حقوق دانان و وکلا در دادگاه لاهه مقابل ایران شکست خورده و این همه عزت و افتخار کشور ما و ذلت و زبونی آمریکا مرهون رهبری مقام معظم رهبری است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.